top of page

Папи Ханс: Чакането не помага на нищо.

Вижте какво още каза той пред нас.

1.Кога разбра, че искаш да се занимаваш с музика?


Винаги съм го знаел. Просто чаках удобен момент да започна.

Единственото, за което съжалявам, е че чаках момент. Чакането не помага на нищо.


2. Къде намираш вдъхновение и за музиката, и за литературата?

И за двете на едно и също място - в живота и в хубавото изкуство.

И музиката и литературата се обединяват от това, че са добри, когато максимално успеят да напомнят на истинския живот. Така че вдъхновението е навсякъде около нас.


3.Какъв беше Константин като млад?


Същият, но по-необщителен.


4.Ако можеш да кажеш нещо на твоето младо аз, какво щеше да е то?


Беше прав - геймингът няма да ни провали бъдещето!



5.Всеки един изпълнител има и много големи фенове, но и много т.н хейтъри. Как се справяш ти с хейта ако си получавал такъв?


Лесно. Първо - когато няма хейт се притеснявам, защото по-голям страх от това да не бъда харесван, ми е това да се превърна в естрада или клише и да чета само позитивни коментари. Второ - хейтът не ме трогва. Човек, който прекарва време да пише коментар за някой друг, не е човек, чието мнение бих изслушал.


6.Какво е за теб любовта?

Все по-трудно ми е да отговоря на този въпрос. И аз самият откривам парче по парче, чрез песните си.


7.Музиката успява ли да излекува раните от любовта?

Да. Трябва да преживееш нещо докрай, за да те остави на мира.


8.Какво те прави щастлив и можеш ли да кажеш, че си такъв в момента?


В момента не съм в най-щастливия си миг, а това какво ме прави щастлив с времето се променя и към настоящия момент още не съм го открил. Но ми е приятно когато мога да се радвам на успеха на песни, които не са планирани да са комерсиално успешни. Чувствам го като победа.


9.Какво би искал да кажеш на поколението, което израства сега?


Да чете западна литература, да гледа филми в Нетфликс и HBO, да забрави, че има телевизор, и да си сформира чувство за естетика извън българското ниво. Само това ще ни спаси.


10.Смяташ ли, че музиката влия на хората? Как? Колко силна може да бъде тя?


Безкрайно. Музиката може да ни помогне да вземем ключови решения в животите си. Да зашием рани. Да създадем такива. Музиката е език, който говори на всички езици.


11.В месеца на баловете-какъв беше твоя бал?

Поредната вечер, но с костюм.

Предпочитам спонтанните прекарвания.


12.Ако трябва да се опишеш с една дума-коя е тя?

Свободен.

81 преглеждания0 коментара

Последни публикации

Виж всички
bottom of page